Publikace

Upozorňujeme na knížky především pro generaci 40-50+, neboť v tomto období je vyšší počet pečujících o starší rodinné příslušníky. Pozornost je věnovaná rodinám, především ženám, neboť ty jsou nejčastěji v roli pečující a mají více potíží s prožíváním emocí. Dále jsou vybírany témata související i s respitní, oddechovou péčí. Ať už se týkají beletrie, financí a ekonomií, historie, práva, psychologie, sociálních problémů, sociologie či zdravotnictví. Největší oddíl tvoří návody, postupy, specifické potřeby se zaměřením na pomoc pečujícím rodinám. I profesionálové mohou leccos zajímavého objevit.

Ovšem některá knížka by mohla být zařazená do všech oddílů, někdy je složité se rozhodnout. Knihy nezasíláme, ani nákup nezprostředkováme, jen na ně upozorňujeme.

Podvody na talíři - Jak nás obelhávají potravinářské koncerny

Bode, Thilo
Podvody na talíři - Jak nás obelhávají potravinářské koncerny
Odhalení a závěry, které kniha Podvody na talíři předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě který se vymkl z klou­bů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo na­víc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice. Kupujete si produkty označené fitness? Fit po nich nebudete, zato přiberete. Vyhledáváte tradiční regionální produkty připra­vené podle původních re­ceptů? Tře­ba tako­vá schwarzwaldská šunka: ze všech 750 000 prasat, která se každý rok na tak­zvanou schwarzwaldskou šunku zpracují, ne­po­chází ze Schwarzwaldu ani jedno všechna totiž pochází z velkochovů z celé Evropy. Anebo tradiční česká majo­néza Poli­­čanka: oproti tradiční recep­tuře obsa­hu­je osmkrát méně žlout­­ků, v ne­závislých testech kvality pro­pad­la, a přes­to se chlubí prestižní národní znač­kou Klasa udě­lo­va­nou ministrem ze­mě­dělství! Vybíráte si zdravé výrobky pro děti? To jsou nejčastěji jen skryté kalorické bomby plné cukru. Nápoje z jablek s pečetí bio? Ty mnoh­dy žádné jablko ani neviděly Tyto neuvěřitelné podvody a triky mají svůj systém. Potravinářské koncerny totiž dosáhly mezí možného růstu. A tak nám s po­mocí reklamy, která stojí miliardy, vnucují inovované výrobky, jež jsou nové a lepší pouze podle jejich tvrzení.

Nakladatelství: Rybka, 2014
ISBN: 978-80-87950-02-9

Family Point - místo pro rodinu

Obsah našich stránek je pouze doporučující povahy. Každý případ je třeba hodnotit individuálně, a proto nelze námi uveřejněné názory přejímat bez posouzení konkrétní situace. Vždy se poraďte s ošetřujícím lékařem.


partneři: